BUDOWANIE MARKI OSOBISTEJ VS RZECZYWISTOŚĆ RYNKOWA
Temat personal brandingu podjęłam jakiś czas temu, niemniej skupiłam się na generalnych zasadach koncepcji. Od ogółu do szczegółu, tym razem pora na konkretny schemat budowania marki osobistej i jej konfrontacji z rzeczywistością rynkową branży nieruchomości.
Podobno silne marki osobiste potrafią przenosić przysłowiowe góry i zmienić świat. Oczywiście trudno się z tym nie zgodzić. Skupienie na wizerunku, jaki chcemy wykreować oraz świadomość własnych wartości, celów, umiejętności i wiedzy pozwalają osiągnąć niebywały sukces.
Rzeczywistość rynkowa często okazuje się być okrutna, jednak z konkretną wizją swojej działalności i rzetelnej budowie marki osobistej nie ma mowy o barierach nie do przeskoczenia.
Kluczowe jest inwestowanie w siebie i swój rozwój. Może wydawać się, że znasz już całą branżę i nic nie potrafi Cię już zaskoczyć? Nic bardziej mylnego! Liczne warsztaty, konferencje, szkolenia pokazują rynek nieruchomości od zupełnie innej strony, przy czym masz szansę na poszerzenie swoich umiejętności.
Co więcej, marka osobista to nie tylko pełen profesjonalizm, którego zasady stosujesz podczas przeprowadzania każdorazowej transakcji. To przede wszystkim zbudowanie kredytu zaufania, jakim obdarzy Cię Twój klient. Jego pewność, że znalazł właściwego pośrednika, jest w personal brandingu na wagę złota.
Idea marki osobistej i jej korzenie sięgają tożsamości agentów nieruchomości. Wiarygodność działań, fachowa obsługa, świadomość rosnącej konkurencji i kreatywność to tylko nieliczne z cech wzorcowego brandingu.
Marka osobista jest Twoją dożywotnią wizytówką. Możesz rozwijać swój warsztat i osobowość lub trwać w stagnacji, która nie prowadzi do zawodowych sukcesów. Wybór należy do Ciebie.
Pozdrawiam, Marta Kulawik
Masz pytania? Chcesz dowiedzieć się więcej?
Zadzwoń albo zostaw swój numer - oddzwonimy!
Marta Kulawik
Licencjonowany Pośrednik w Obrocie Nieruchomościami. Dostarcza swoim Klientom sprawdzone informacje pochodzące z wiarygodnych źródeł. Zawsze też reprezentuje tylko jedną stronę transakcji. Znajomość lokalnego rynku nieruchomości poparta doświadczeniem na rynkach światowych, pozwala jej na kompleksową obsługę każdego rodzaju transakcji z korzyścią dla Klienta.