JAK ZAINTRYGOWAĆ KLIENTA, CZYLI O PREZENTACJI MIESZKANIA SŁÓW KILKA
W branży nieruchomości kluczowym momentem, w którym następuje rzeczywista konfrontacja oferty z oczekiwaniami klienta jest prezentacja mieszkania. W jaki sposób skutecznie sprzedać lub wynająć nieruchomość i tym samym osiągnąć kolejny sukces na rynku?
Najistotniejsze jest podejście. Wyobraź sobie, że oczekiwania Twojego klienta względem spotkania z Tobą równają się emocjom towarzyszącym otwarciu świątecznego prezentu i odwrotnie. Tobie zależy, aby zainteresować odbiorcę, jak najlepiej przedstawić ofertę i pokazać, że to świetne rozwiązanie dla niego, natomiast klient oczekuje od Ciebie efektu „wow!”, nietuzinkowego podejścia i szeroko pojętego profesjonalizmu.
Prezentacja mieszkania to punkt kulminacyjny każdej potencjalnej transakcji. Zanim spotkasz się z klientem, warto zadbać o to, aby wnętrze przestrzeni już od progu nie zniechęciło go do podjęcia dalszych działań w celu kupna czy wynajęcia. Tu z odsieczą przychodzi home staging, dzięki któremu nieruchomość zyska na pozytywnym wrażeniu estetycznym i wizualnym, a Twój klient wysłucha tego, co masz do powiedzenia. Pamiętaj – prowadź konserwację w taki sposób, aby klient poczuł się wyjątkowo i wiedział, że oferta jest skierowana wyłącznie do niego. Tak, aby ujęty komunikacją z Tobą zadzwonił, wrócił lub od razu po spotkaniu podał Ci rękę i podpisał umowę.
W ten sposób udowadniasz sobie i innym, że znasz swoją wartość, a Twoje kompetencje pozwalają na efektywne prowadzenie prezentacji mieszkania, daleko odbiegające od modelu przewodnika wycieczek po kolejnym regionalnym muzeum.
Unikaj powtarzalności, bądź zawsze przygotowany i nie daj się zaskoczyć pytaniom klienta. Umiejętności interpersonalne, konsekwencja, koncentracja na wizerunku nieruchomości i potrzebach kontrahenta oraz totalne zaangażowanie doprowadzą do happy endu transakcji.
Pozdrawiam, Marta Kulawik
Masz pytania? Chcesz dowiedzieć się więcej?
Zadzwoń albo zostaw swój numer - oddzwonimy!
Marta Kulawik
Licencjonowany Pośrednik w Obrocie Nieruchomościami. Dostarcza swoim Klientom sprawdzone informacje pochodzące z wiarygodnych źródeł. Zawsze też reprezentuje tylko jedną stronę transakcji. Znajomość lokalnego rynku nieruchomości poparta doświadczeniem na rynkach światowych, pozwala jej na kompleksową obsługę każdego rodzaju transakcji z korzyścią dla Klienta.