AGENT NIERUCHOMOŚCI W MEDIACH SPOŁECZNOŚCIOWYCH
Dziś postanowiłam podzielić się z Wami refleksjami odnośnie wizerunku agenta nieruchomości w mediach społecznościowych. Powszechnie uważa się, że jeśli nie ma cię na Facebooku, Instagramie czy Twitterze – nie istniejesz. Można z tym polemizować, niemniej niewątpliwie jest w tym ziarno prawdy.
Podobno pierwsze wrażenie ma największe znaczenie dla relacji z klientem. Gesty, słowa, aparycja od zawsze determinowały powodzenie każdego kontaktu z drugim człowiekiem. Aby odnosić na tym polu sukcesy, należy w 100% reprezentować siebie najlepiej, jak potrafimy. Co w przypadku braku możliwości spotkania face to face?
Odpowiedź jest prosta. Spotykamy się online. Organizujemy konferencję video, rozmawiamy przez telefon lub wymieniamy dziesiątki maili. Jednak zanim do tego dojdzie, potencjalny klient sprawdzi nasze osiągnięcia w sieci. Odwiedzi stronę internetową, prześwietli media społecznościowe i sprawdzi, czy nasza działalność w branży nieruchomości biegnie z duchem czasu.
Na wizerunek agenta nie składa się tylko pewny uścisk dłoni kontrahentom czy szczery uśmiech. To również jego publikacje w mediach społecznościowych, gdzie nawiązuje interakcje z klientami, zdobywa zaufanie, daje się poznać zarówno jako profesjonalista w branży, jak i osoba, która może dzielić zainteresowania, pasje, poglądy.
Konsekwencja publikacji, rzetelna treść, interesujące zdjęcia czy grafiki to elementy kluczowe dobrej komunikacji z odbiorcami na platformach online. Bardzo często to pierwszy krok ku zbudowaniu kręgu klientów i osiągnięcia zamierzonych celów biznesowych.
Nowoczesna koncepcja połączenia dwóch portali społecznościowych i niebanalny pomysł prowadzenia kampanii wspierającej nasz wizerunek to świetna opcja, dzięki której możemy wyróżnić się na tle konkurencji i w innowacyjny sposób wykorzystywać nowe kanały komunikacji.
Pozdrawiam, Marta Kulawik
Masz pytania? Chcesz dowiedzieć się więcej?
Zadzwoń albo zostaw swój numer - oddzwonimy!
Marta Kulawik
Licencjonowany Pośrednik w Obrocie Nieruchomościami. Dostarcza swoim Klientom sprawdzone informacje pochodzące z wiarygodnych źródeł. Zawsze też reprezentuje tylko jedną stronę transakcji. Znajomość lokalnego rynku nieruchomości poparta doświadczeniem na rynkach światowych, pozwala jej na kompleksową obsługę każdego rodzaju transakcji z korzyścią dla Klienta.