WYRÓŻNIJ SIĘ – METODY SKUTECZNEJ PREZENTACJI NIERUCHOMOŚCI
Pozycjonowanie oferty tylko pozornie może wydawać się trudne. Znam jednak kilka sposobów, które pozwolą Ci na wyróżnienie swojej oferty spośród wielu innych. Dzięki nowo obranej strategii, możesz nie tylko szybciej sprzeda swoje mieszkanie, ale także więcej zyska.
Dzisiaj, aby coś sprzedać nie wystarczy samo zamieszczenie oferty w Internecie. Atrakcyjnych ogłoszeń jest multum, a klient z reguły nie ma czasu ani chęci, aby wszystkie szczegółowo sprawdzać. Sami szukając czegoś w Internecie nie przeglądamy całej jego zawartości, ale selektywnie wybieramy tylko te oferty, które są dla nas najbardziej interesujące i dopasowane do naszych oczekiwań. Jednak wcześniej musiały one czymś zwrócić naszą uwagę!
Dlatego też przygotowałam dla Was krótki poradnik, w którym przedstawiam kilka skutecznych sposobów na wyróżnienie Twojej oferty, które w skuteczny sposób zaprezentują Twoją nieruchomość.
Pokaż swoją nieruchomość
Zdjęcie jest podstawową rzeczą, która już na starcie może wyróżniTwoje ogłoszenie. Sam opis już nie wystarczy, a zamieszczenie zdjęcia domu nie jest przecież niczym trudnym. Zwróćmy także uwagę, że mimo tego, że jest to bardzo popularny sposób na promowanie swojej oferty, wciąż pozostaje duża grupa osób, która w ogóle z tego nie korzysta. Stąd już na starcie możesz wygrać z częścią konkurencji.
Dzięki zdjęciu klient jest w stanie ocenić wygląd i stan domu, co pomoże mu w podjęciu decyzji, czy umówi się na spotkanie lub nie. Bez zdjęcia nieruchomości nie ma się do czego odnieść. Warto przy tym zwrócić uwagę na jakość zdjęć, a także sposób ich wykonania. Nasza oferta może przyciągnąć jeszcze większą ilość nabywców, jeśli zdjęcia zostaną wykonane profesjonalnie, będą przedstawiać dom w ciekawy i estetyczny sposób. Oczywiście nie oznacza to, że mają przekłamywać rzeczywistość.
Można pomyśleć jeszcze o jednej rzeczy, która wciąż nie jest zbytnio popularna w Polsce, a z pewnością zrobi duże wrażenie na klientach. Jest to film, dzięki któremu można w interesujący sposób zaprezentować walory własnej nieruchomości. Z pewnością zwróci to uwagę klientów, tym bardziej, że wiele ogłoszeń nie posiada filmów, dzięki czemu nasza oferta stanie się bardziej oryginalna.
Jest jeszcze możliwość, aby pójść o krok dalej i wykorzystać do prezentacji swojej nieruchomości nowoczesne technologie. Oprócz zwykłych zdjęć, warto pomyśleć nad zaimplementowaniem "wirtualnego spaceru" po swoim mieszkaniu. Dzięki temu klient otrzyma możliwość dokładnego obejrzenia mieszkania przez ekran swojego monitora. Jest to z pewnością bardzo ciekawa opcja, pomału wykorzystywana przez większe agencje nieruchomości.
Wczuj się w klienta
Mimo tego, że zdjęcia, filmy i technologia tj. wirtualny spacer znakomicie przyciągają uwagę klienta, bez kompletnego opisu nieruchomości z dużym prawdopodobieństwem klient szybko zrezygnuje z Twojej oferty. Opis jest tym elementem ogłoszenia, w którym powinny zostać zawarte najważniejsze informacje, które dotyczą Twojej nieruchomości. Jest to przykładowo lokalizacja, metraż, ilość pokoi, opis okolicy, odległość do sklepów, centrów handlowych, klubu fitness, przystanków. Zapisz wszystkie te rzeczy, które uważasz, że będą ważne dla przyszłego mieszkańca. Należy wczuć się w jego rolę, aby ułatwić mu ocenę Twoje nieruchomości.
Warto również zadbać o poprawność zapisu ogłoszenia, o takie podstawowe rzeczy jak akapity i znaki interpunkcyjne, które nie tylko ułatwią jego przeczytanie, ale dają także opinię o Tobie jako sprzedającym. Oferta z masą błędów nie będzie świadczyła o Twojej wiarygodności, a prędzej odstraszy klientów niż przyciągnie nowych.
Masz pytania? Chcesz dowiedzieć się więcej?
Zadzwoń albo zostaw swój numer - oddzwonimy!
Marta Kulawik
Licencjonowany Pośrednik w Obrocie Nieruchomościami. Dostarcza swoim Klientom sprawdzone informacje pochodzące z wiarygodnych źródeł. Zawsze też reprezentuje tylko jedną stronę transakcji. Znajomość lokalnego rynku nieruchomości poparta doświadczeniem na rynkach światowych, pozwala jej na kompleksową obsługę każdego rodzaju transakcji z korzyścią dla Klienta.